Styl i elegancja w biznesie - 5 sposobów na wyrażenie marki za pomocą odzieży reklamowej

Artykuł sponsorowany

Odzież ze znakowaniem to doskonały sposób na promowanie swojej marki poprzez wyjście poza tradycyjne ramy komunikacji w biznesie. Poznaj 5 sposobów na budowanie świadomości marki przy użyciu odzieży reklamowej!

Jak wyrazić markę za pomocą odzieży reklamowej?
Jak wyrazić markę za pomocą odzieży reklamowej?materiały promocyjne

Odzież z logo - aby w pracy było profesjonalnie i stylowo

Wykorzystanie odzieży do działań reklamowych to znakomity sposób na budowanie świadomości marki, ale także na wzmacniane poczucia więzi z firmą ze strony pracownika. Umieszczenie logotypu firmy na koszuli, bluzie, czapce, czy kurtce sprawia, że ubranie staje się nośnikiem przekazu reklamowego, nie tracąc przy tym swoich podstawowych cech, czy walorów użytkowych. Coraz częściej zdarza się, że do celów reklamowo-promocyjnych firmy wykorzystują odzież wysoko-jakościową, która pod względem wykonania i stylu może z powodzeniem konkurować z ubraniami znanymi rynku detalicznego, czy wręcz stawiają na uznane i poszukiwane marki reklamowe premium, jak na przykład Rains, Cutter & Buck, the North Face, Carhartt i wiele innych.    

Eleganckie koszule z personalizacją lub w firmowej kolorystyce

Koszule w świecie biznesu kojarzą się przede wszystkim z pracownikami wyższego szczebla lub personelem biurowym. Są postrzegane jako element stroju prywatnego, którego posiadanie i zakup jest osobistą powinnością pracownika. Rzadko kiedy myśli się o nich, jako o możliwym narzędziu reklamowym. Tymczasem na rynku reklamy dostępna jest cała gama eleganckich i stylowych koszul zarówno dla kobiet jak i dla mężczyzn, które są kupowane przez firmy dla celów wzmocnienia identyfikacji z przedsiębiorstwem, czy poprawy całościowego wizerunku biznesowego.

Wykorzystując koszule do działań promocyjnych warto rozważyć zastosowanie kolorystyki firmowej. Wybór barw zgodnych z kartą kolorów Twojej firmy będzie dodatkowo wzmacniać poczucie profesjonalizmu i dbałości o szczegóły. Przedstawiciel handlowy, pracownik magazynu, logistyki, hotelu, czy gastronomii, w markowej odzieży i w kolorach korporacyjnych to już nie zwykły dostawca usługi, ale profesjonalny wykonawca, który jednocześnie swoją osobą wzmacnia całościowy przekaz reklamowy przedsiębiorstwa.

Odzież reklamowa - Ochronna z logo

Kolejną propozycją na wykorzystanie odzieży reklamowej jest wybór ubrań ochronnych. Umieść swoje logo lub hasło reklamowe na kombinezonie, bluzie, lub kurtce i spraw, aby Twoi pracownicy czuli się stylowo, pewnie i bezpiecznie. Pamiętaj, że przekaz powinien być zwięzły i dobrze oddający istotę działań oraz aby wzbudzał pozytywne skojarzenia. Ochronna odzież z twoim hasłem reklamowym to mocny sygnał, że dbasz o wygodę i bezpieczeństwo załogi oaz o dobrą komunikację wizerunkową z klientem.

Dobrze dobrana odzież wzbudzi także poczucie wspólnoty i więzi wśród pracowników, zwłaszcza jeśli ubrania będą mogły być wykorzystywane zarówno w pracy, jak i "po godzinach".

Specjalnie zaprojektowana odzież na eventy

Biorąc udział w eventach firmowych, masz okazję wyjść przed szereg - Przygotuj na tę okazję wyjątkową odzież, dopasowaną do charakteru wydarzenia. Ogranicza Cię tutaj wyłącznie wyobraźnia - wybierz elegancką koszulę, bluzę, koszulkę czy polo - z nadrukiem nawiązującym do wydarzenia - datą, miejscem oraz logiem firmy itp. Oryginalny projekt z pewnością wpłynie na odbiór firmy przez uczestników.

Specjalna odzież z logowaniem na survival

Organizując wydarzenia integracyjne, takie jak gry terenowe, czy akcje survivalowe masz świetną okazję na promowanie firmy. Przygotuj na ten wyjątkowy czas specjalną odzież z logowaniem, którą uczestnicy założą na wydarzenie. Zapewnisz w ten sposób rozpoznawalność swojej firmie oraz zintegrujesz grono. To także wygodny i praktyczny sposób promocji podczas zabawy.

Na co zwrócić uwagę przy zamówieniu odzieży firmowej ze znakowaniem?

Szukając sprawdzonego dostawcy odzieży firmowej ze znakowaniem warto zwrócić uwagę na doświadczenie firmy w zakresie technik znakowania. Warto również przyjrzeć się dostępności poszczególnych materiałów oraz sprawdzić, czy dostawca oferuje produkty w interesującej dla Ciebie kolorystyce. Zapoznaj się tez z terminami realizacji zamówień oraz sprawdź cennik produktowy. Powyższe rady zagwarantują, że zamówisz produkty od dobrego dostawcy, a odzież będzie służyć latami.

Artykuł sponsorowany

.
Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd na stronie?
Dołącz do nas